Register ¤ Login
Proposal Utk Menubuhkan Pusat Jagaan Kanak-kanak
Sirza - Tue 1/Jan/08, 3:53pm [Last Comment]

sy berminat untuk membuka pusat jagaan kanak-kanak...tp sy tak tahu bagaimana hendak menyediakan proposal..so, ade sesape yg sudi menolong.. ~SiRzA~
  1. Idanorayu - 02 Jan 2008, 1:07pm
    saya nak try bukak pusat jagaan kanak-kanak. sape-sape yang tahu mcm mana nak buat proposal boleh tolong ajar tak. please......

  2. Junnainah Juhar - 03 Jan 2008, 5:59pm
    ida n sirza...

    saya boleh membantu, tapi saya kena tahu lebih lanjut mengenai lokasi dan info pusat jagaan kanak-kanak yang dirancang ingin dibuka. email saya junnainahjuhar@yahoo.com. Insyallah saya akan membantu.

  3. Sharidawati - 06 Jan 2008, 3:46pm
    saya dan adik ipar saya berminat membuka taska...lokasi taska tersebut di salah sebuah taman perumahan di Ipoh memandangkan di taman tersebut belum ada lagi taska....bolehkah tolong saya selesaikan beberapa masalah:
    1) cara membuat proposal
    2) jumlah modal yang diperlukan
    3) sekiranya nak membuat pinjaman, dari sumber mana yang boleh diperolehi samada dari bank atau mara?
    4) adakah kursus yang boleh saya sertai?

  4. RS Consultancy Resources - 09 Jan 2008, 2:16pm
    Please contact me for more information on preparing a proposal.

    Sashi 012 2166530

    Thank you

  5. Rozilawati Bt Razab - 12 Jan 2008, 12:11pm
    Sharidawati,
    apa yang saya tau, jika awk nak buka taska yg berdaftar dgn MFa ni, awk boleh joint kursus yg dianjurkan oleh MFA atau awk boleh upah orang tp saya cadangkan awk buat sendiri. tp sekiranya awk nak buka taska dengan jenama sendiri maka awk kena pergi ke skim prosper. ceramah skim prosper diadakan setiap isnin di punb KAT pLAZA sENTRAL kl. Awk boleh naik LRT turun kat KL Sentral. pastu kuar dari situ ada la bengunan PUNB tu. setiap 10.00am. kat situ awak boleh dapat banyak info yang memang boleh tolong awk capai impian! Kursus buat proposal pun ada. Bila awk dah compile segalanya, kngsi la pglaman ngan saya ye..
    ela8551@yahoo.com

  6. Nurul 42 - 27 Apr 2010, 12:06pm
    saya berminat nak buka pusat jagaan kanak kanak di Kuantan tetapi x tahu dari mana nak mulakan. X tahu bagaimana caranya.

  7. Shuhaidaura - 30 Sep 2010, 3:30pm
    kami ada menyediakan perkhidmatan panduan dalam menubuhkan pusat jagaan/tadika

    emailkan permohonan anda pada kami.
    aura_khalifah@yahoo.com

  8. Azmie 4 - 08 Oct 2010, 10:57pm
    HI kwn2...saya berminat membuka taska..
    tapi tiada duit..kalau pinjam along boleh kah..
    atau pun jual tanah kuburan..

Page 1                        (Total comments 8)
Your Comment
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password
Disclaimer. Messages posted to our forum, Q&A or public areas by MFA members or the public are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. MFA does not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any communications [STATEMENT/REPRESENTATION] posted in the forum or endorses any opinions expressed in the forum. This forum is NOT intended to be a source of advertising, self-promotion or disparagement. MFA assumes absolutely no responsibility for the postings and/or its contents. Visitors may post questions, comments and replies without prior review by MFA, however MFA reserves the right to delete any postings (in whole or in part) for whatsoever reason. However, the fact that a posting remains on site does not mean that it has been approved or endorsed by MFA. By making a posting you are agreeing that the material you post becomes the property of MFA. Your visiting and browsing through this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.