Register ¤ Login
Proposal Futsal
Fathir - Wed 15/Aug/07, 3:12pm [Last Comment]

BOLA SEPAK. Di Brazil bola sepak bermula dengan futsal & bola sepak jalanan (street soccer). Lahirlah ronaldinho, kaka, robinho dan ramai lagi...

Di Malaysia, kita baru je nak mula dalam 5 tahun kebelakangan ini...

Kita jangan menuding jari bila pasukan kebangsaan kita kalah dan menduduki tangga ke 146 dunia!! Sebabnya kita mmg lemah. Jangan pula kita bandingkan pasukan kini dengan pasukan tahun 70 & 80-an dulu... Banyak yang dah berubah. Masuk toilet pun sekarang kene bayar. Betul tak?

Kita semua pasti teringin juga nak lihat bendera Malaysia berkibar di Kejohanan Piala Dunia. tapi tu jauh sangat tapi tidak mustahil juga...

Tapi, apa sumbangan kita pada negara?
Nah, di sini saya tunjukkan jalannya.


Mari kita bersama-sama membangunkan sukan bola sepak tanahair dengan membina lebih banyak pusat futsal & seterusnya membuka kelab akademik bola sepak. Selain menjadi sumber pendapatan yang menguntungkan, secara tidak langsung kita telah melahirkan & mengilap bakat tempatan.

Kertas kerja ini telah digunakan untuk mendapatkan pinjaman daripada pihak bank. Jadi, bagi mereka yang masih mencari-cari format kertas kerja, kami sudi membantu. mengikut pengalaman kami , pihak bank memang berminat dengan projek pusat futsal ini.

emailkan kepada kami sekiranya anda berminat untuk mendapatkan kertas kerja ini atau ingin mendapatkan khidmat membuat kertas kerja yang lengkap. sedikit bayaran tetap ada sebagai modal permulaan.

sekiranya anda mempunyai gudang, atau lokasi yang anda fikir sesuai untuk projek ini hubungi saya segera kerana mungkin esok atau lusa lokasi anda itu telah wujud satu pusat futsal yang baru. Jadi, anda akan terlepas peluang keemasan ini.

PERHATIAN!!!

Diskaun BUMIPUTERA 20%

ceriakanhidupmu@yahoo.com.my
  1. Mohd Khairul Anuar Bin Ab Rahim Yang - 16 Aug 2007, 4:34pm
    saya adalah orang perseorangan yang cukup berminat untuk mempunyai pusat futsal persendirian dimana saya bermatlamat untuk membantu semua peminat bola sepak menceburkan diri..harap dapat bantuan dari pihak tuan

  2. Yann - 06 Sep 2007, 1:01pm
    tlg emailkan sy kertas kerja macam mana nak mulakan pusat futsal......yanz_007@yahoo.com

  3. Reza 2 - 20 Oct 2008, 3:00pm
    blh dapatkan sy proposal utk membuka perniagaan futsal

  4. Ahmad Shahir Bin Hassan - 17 Feb 2009, 8:24am
    saya berminat tentang hal ini.boleh email kpd saya proposal tersebut. email kan di sp_shahir@yahoo.com....tlg ye demi industri sukan tanah air.

  5. Hazifizihazizi - 15 Jun 2009, 11:52am
    saya berminat untuk memulakan perniagaan futsal..
    tlg emailkn kertas kerja kepada saya
    fizi44@gmail.com

    tq

  6. Irfan09 - 29 Jan 2010, 11:58pm
    salam....
    saya berminat utk buka bisnes futsal. Saya harap en fathir dpt bantu saya.
    mat_com80@yahoo.com.my

  7. Areuz - 14 Feb 2010, 3:03pm
    sy harap en fathir dpt bntu sy
    are_uz86@yahoo.com.my

  8. Lomn - 22 Feb 2010, 3:26pm
    salam....
    saya berminat utk buka bisnes futsal. tempat kat rawang dan shah alam. Saya harap en fathir dpt bantu saya

  9. Fairuz 3 - 26 Apr 2010, 7:03pm
    assalamualaikum...kebanyakkan saudara2 disini ingin kertas kerja untuk membuka gelanggang futsal sendiri..tp saya mempunyai masalah yg berbeza dengan saudara2 semua..masalah saya sekarang ni adalah..saya ingin membangunkan/menyelia gelanggang futsal kepunyaan majlis daerah...untuk pengetahuan saudara2 gelanggang ini tidak digunakan dan di biar rosak..saya telah pergi ke pejabat daerah bagi menyatakan hasrat saya ini..tp mereka menyuruh saya membuat kertas kerja...masalah saya sekarang nie adalah..bagaimana saya hendak membuat kertas kerja tersebut...diharap saudara2 dapat membantu saya..terima kasih.

  10. Muhammad Shahnon Bin Ahmad - 08 May 2010, 11:34am
    salam dan selamat sejahtera semua,
    kepada anda semua yang berminat untuk membuka pusat futsal anda sendiri,dan memerlukan kertas kerja bagi membuat pinjaman,saya ada contoh kertas kerja yang lengkap dan boleh digunakan untuk buat pinjaman,sekiranya berminat sila hubungi saya shahnon at email shahnon02@gmail.com.


    Thanks,
    shahnon

  11. Jamrin - 24 Sep 2010, 8:58pm
    Salam tuan,boleh saya dapatkan kertas kerja futsal dr tuan. emel saya azrin8077@yahoo.com
    terima kasih

  12. Nik Mohd Amran - 16 Dec 2010, 4:50pm
    Salam tuan,boleh saya dapatkan kertas kerja futsal dr tuan. emel saya
    nikmohdamran87@gmail.com
    terima kasih

  13. Rommy - 24 Dec 2010, 11:13am
    Saya bercadang untuk membuka satu gelanggang futsal dan memerlukan bantuan dalam menyiapkan satu kertas kerja. Sila email kepada saya di maz_7772@yahoo.com secepat mungkin dengan yuran yang perlu di bayar.
    Terima kasih

  14. Nasir 15 - 14 Feb 2011, 8:36am
    saya bercadang memohon gelanggang futsal dengan yb di kg saya untuk kegunaan penduduk kg. emel saya
    nasir_chalok@yahoo.com
    terima kasih
    berjuang untuk negara.

  15. Hhizwan - 01 Mar 2011, 5:16am
    saya bercadang memohon gelanggang futsal untuk kegunaan penduduk kg. emel saya
    h.hizwan@yahoo.com.my
    terima kasih

  16. Normala Ayu - 17 Mar 2011, 5:01pm
    saya berminat untuk buka gelanggang futsal di felda...ia amat baik dari segi mempengaruhi sosial remaja felda.

    Harap pihak tuan dapat memberi saya proposal untuk memulakan projek ini dengan jayanya.

    TQ

  17. Amet Hamzah - 29 Mar 2011, 3:31am
    Salam Tuan,
    saya sgt berminat nak set up court futsal. tolong emailkan kat saya kertas kerja.
    terima kasih :)

  18. Jue 19 - 21 May 2011, 7:07pm
    Salam tuan.. Tolong email kn proposal.. Nk bkak kat kota bharu la..
    Izxu06@yahoo.com

  19. Drzint - 08 Jun 2011, 11:36pm
    Salam...Tolong emailkan saya proposal...terima kasih...

  20. Mohd 95 - 19 Oct 2011, 10:11pm
    salam tuan..mohon emelkan pada saya kertas kerja tersebut. terima kasih.
    jeme2nd@yahoo.com

  21. Ng Cheak Sen 2 - 22 Nov 2011, 1:10pm
    sy juga bercadang nak mohon Pembinaan Gelanggang Futsal dari YB..mohon bantuan contoh kertas kerja dari rakan2 majalah.com.

    edinsoncav@yahoo.com

  22. Syazwan Sanim - 24 Nov 2011, 5:43pm
    salam tuan.saya mohd syazwan sanim juga bercadang membuka pusat sukan futsal.sekiranya dapat mohon bantuan kertas kerja dari pihak tuan amatlah dihargai.boleh email pada saya.terima kasih

  23. Mohd Isa Bin Abd Kadir - 11 Dec 2011, 2:10pm
    salaam tuan.. saya melihat pembangunan sukan futsal ini telah berjaya menarik minat dan telah mencapai tahap hype sekarang. Saya sangat berkeinginan untuk membuka perniagaan dan amat memerlukan bantuan tuan sekiranya dapat emailkan contoh kertas kerja projek futsal ini ke alamat saya..mike652001@gmail.com..
    terima kasih..

  24. Kalos - 14 Mar 2012, 5:05pm
    Sy amat berminat dgn prniagaan futsal ni.. ble tlg kirimkn contoh kertas kerja kt superbcarl87@gmail.com..tq :)

  25. Roy 13 - 31 Mar 2012, 2:35am
    bule tolong emailkn kepada saya proposl lengakap untuk memanbina gelanaggang futsal,,,saya amat berminat unutk mememilik gelanggang futsal sendiri,seterusnya memulakn perniagaan ini...ganazbuzz90@yahoo.com

  26. Izzat Akmal - 14 Apr 2012, 8:20pm
    Saya perminat sukan futsal dan amat berminat untuk memulakan perniagaan ini memandangkan lokasi futsal dikawasan saya amat jauh dari kawasan perumahan. Boleh tolong kirimkan contoh kertas kerja kat email saya.. cesc_bamee@yahoo.com

  27. Zaherohafiz - 14 Aug 2012, 11:36pm
    Salam, tolong emailkan kat saya zaherohafiz@yahoo.com TQ

  28. Mohd Fikri 2 - 17 Feb 2013, 5:34am
    salam dan selamat sejahtera..
    kepada yang memerlukan contoh proposal futsal,saya mempunyai proposal yang telah lengkap dan telah digunakan dalam permohonan pinjaman.segala pertanyaan,bolehlah hubungi saya melalui email saya..fikrifutsalmalaysia@gmail.com

  29. Shaakirin - 19 Aug 2013, 5:19pm
    boleh tolong emailkan saya proposal untuk perniagaan futsal...

    shaakirin91@gmail.com

  30. Najmi 5 - 27 Oct 2013, 2:41pm
    Email proposal plz

    Farrihinnajmie@yahoo.com

  31. Ajoy 4 - 13 Nov 2013, 4:08am
    Salam..
    Sy berminat untuk mendapatkan kertas kerja futsal ini.
    email kan di ajoycruze@gmail.com.
    tq.

  32. Eyra92 - 21 Jan 2014, 1:58pm
    Salam,
    Sy b'mnt untuk m'dptkn kertas kerje fusal ni dri pihak tuan,
    Bole x emeil kn ke sye di kyubicyenet@rocketmail.com

Page 1                        (Total comments 32)
Your Comment
Email
Password
TipsFree Registration ¤ Lost Password
Disclaimer. Messages posted to our forum, Q&A or public areas by MFA members or the public are solely the opinion and responsibility of the person posting the message. MFA does not endorse, support, represent or guarantee the truthfulness, accuracy or reliability of any communications [STATEMENT/REPRESENTATION] posted in the forum or endorses any opinions expressed in the forum. This forum is NOT intended to be a source of advertising, self-promotion or disparagement. MFA assumes absolutely no responsibility for the postings and/or its contents. Visitors may post questions, comments and replies without prior review by MFA, however MFA reserves the right to delete any postings (in whole or in part) for whatsoever reason. However, the fact that a posting remains on site does not mean that it has been approved or endorsed by MFA. By making a posting you are agreeing that the material you post becomes the property of MFA. Your visiting and browsing through this site shall be deemed as your acceptance of this disclaimer.